Kỹ năng


Mô tả công việc

Participate in the design, development and testing phases of system development in the digitization of existing systems and the introduction of new services.
• Improve functionality, design and develop new functionality in collaboration with the POD team (scrum master, designer, architect, etc.)

Yêu cầu công việc

業務内容 Job details
• The Helpdesk Support role will primarily focus on supporting the MS Teams
rollout as part of the Microsoft 365 global migration project.
役割・期待 Roles and Expectations
• Act as the initial point of contact for users seeking technical assistance.
• Track reported issues and communicate status updates to the project team.
• Demonstrate flexibility in handling multiple tasks and prioritizing reported issues.
• Analyze user-provided information to determine the best solution in collaboration with
the project team.
• Guide users through the problem-solving process.
• Escalate unresolved issues to the project team for further assistance.
必須な経験・スキル Must have
• Knowledge and experience with Microsoft 365 and MS Teams.
• Strong communication and collaboration skills within the team and with project
stakeholders.
• Ability to organize, evaluate, and manage task priorities and issues.
• Proven experience as a helpdesk technician or IT support technician.
• Excellent task management, verbal, and written communication skills.
• Fluent Japanese communication (Native or N1 level) for interactions with business
users.
• Business-level English communication skills for interaction with the project team.
• Customer-oriented approach to technical support.
望ましい経験・スキル Nice to have
• Microsoft 365 Certification.
• Experience in Windows client support.
• Previous experience in Helpdesk Support.
言語レベル Language
英語 English ビジネスレベル 日本語 Japanese ネイティブ

Thời gian làm việc

Trong tuần: Từ thứ 2 - thứ 6

Trong ngày: Từ 08:30 giờ - 18:00 giờ


Quyền lợi ứng viên

- 2-month probationary period, receive 100% of salary and fully pay insurance according to Vietnamese labor law (social insurance, health insurance, unemployment insurance) after 2 months of working.
- Seniority bonus, holiday bonus, Tet bonus, 13th month salary bonus
- Maternity allowance for female employees.
- Participate in company activities: Monthly, quarterly, teambuilding, travel, resort and other activities
- Opportunities onsite and working with big customers, advanced technology, self-development...
- The opportunity to work in groups with many leading experts in the field of domestic and international IT.
- Opportunity to implement ambitious projects in many countries, exposure to the latest technologies and learn from good colleagues.
- Working in a young, vibrant, modern and multicultural environment. Communication activities and events on holidays take place regularly.
- Have the right to participate in soft skills training courses (logical thinking, creative thinking, communication skills, project management skills, negotiation skills…) and Japanese language classes.

Địa chỉ làm việc

[KG] 横浜市 西区岡野町1-1-5

Việc làm cùng kỹ năng

Serve Engineer (Onsite Singapore)

  • 15-25 triệu
  • Tất cả địa điểm

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

80-100 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm Trên 5 năm
  • Trình độ Không yêu cầu
  • Vị trí Senior
  • Loại công việc Infrastructure
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2023-08-05
  • Số lượng 1 người
  • Quy trình phỏng vấn không có
Báo cáo lỗi

Lưu và chia sẻ

Sao chép đường dẫn:

Hotline cho HR và ứng viên

Quét mã QR để mở cuộc trò chuyện trực tiếp với chúng tôi trên Zalo, để được tư vấn hỗ trợ trong quá trình ứng tuyển.

Hotline cho nhà tuyển dụng

Quét mã QR để mở cuộc trò chuyện trực tiếp với chúng tôi trên Zalo, để cập nhật thông tin mới, khuyến mai và tư vấn 24/7 từ Zalo OA.